Somewhere in France

Hi

Thank you Baureihe41 for your message.

Yes, I hope to put this engine for free download.

I will ask for authorization from the designer of the original.

Best regards.

Bruno
 
Steam machine 150 Y 15 SNCF

Hi

I have a good new for the 150 Y 15 SNCF Steam machine !

I received permission from the creator of the original model to distribute this Reskin.

It will be for download on my site in the coming days.

Thank you Jan Šmejkal for permission !:)

Best regards

Bruno​
 
Bonjour Bruno,

Toujours un plaisir de visionner vos photos d'écran de votre itinéraire. Il semble de mieux en mieux à chaque fois que je viens de voir ce qui est nouveau. Merci de partager vos captures d'écran avec nous.

Cheers

Trent


Hello Bruno,

Always a pleasure to view your screen shots of your route. It looks better and better every time I come to see what is new. Thank you for sharing your screen shots with us.

Cheers

Trent
 
TEE 69

Hi

A Trans Europ Express 1969 reskined on "the route de Manon"

under a FMA's sky dowloaded last evening on STR, Thank to Vendel from FMA.

image1iml.jpg


image2zxm.jpg


image3zng.jpg


image4t.jpg


image5eyp.jpg


Best regards

Bruno
 
Ambiance steam Desmoulins

Hi

Ambiance steam Desmoulins

An opportunity to present my last Reskin vapors in a state of use: 141 R, 231 K, 231 E and 030 TX.
And also a restaurant car UIC red epoch 3.

image1iot.jpg


image2hdb.jpg


image3onl.jpg


image4pzu.jpg


image5boe.jpg


image6civ.jpg


image7xwt.jpg


Best regards

Bruno
 
My new electric depot

Hi

Some screens from my new electric depot (thanks to STR) and two new personnal reskin of BB 8500.

image1tsi.jpg


image2k.jpg


image3vyn.jpg


image4mqo.jpg


image5xia.jpg


Best regards

Bruno
 
Salut Bruno,

Magnifique !! Ton mistral avec la CC6500 est vraiment splendide !!! Que dire de plus ? :D

Mais j'ai un petit problème. Je t'ai déjà envoyé un MP l'autre jour depuis ce forum car je n'arrive plus à me connecter sur PVF !!! :'( Si tu pouvais m'aider ? Sa va faire 2 semaine que sa dure... et je n'ai pas eu le temps de m'en occuper a cause de la rentrée....

A+
 
Can I ask where I can get the steam locomotives (I already have the 141 TCs and the 140 Cs) and the diesel locomotives? I'm not bothered about the railcars, just the other diesels.
Puis-je demander où je peux obtenir les locomotives à vapeur (je l'ai déjà les 141 TC et 140 Cs) et les locomotives diesel? Je ne suis pas préoccupé de les autorails, juste les diesels autre. Excusez les Français, il est traduit avec Google.

James
 
Bonjour Bruno ,


Notre fidèle bienfaiteur et confident qui n'est autre que notre ami Mistral69 ,

nous proposes une sélection de captures dont la richesse et l'amour d'une

mise en scène nous enthousiasmes la prunelle et l'euphorie de nos yeux...


Bravo l'artiste.:Y: :clap:


Amicalement Frédo.


http://perfectionferrov.forumactif.com/
 
Beaux exemples de reskin, et quelle cavalerie imposante aussi bien en motrices qu'en wagons !

Après ces derniers screenshots, oserais-je dire que ta carte est à présent très "raffinée"? :hehe:
 
Back
Top