A little tour of Japan

flomarie

Reskinneur
Bonjour à tous, depuis deux semaines je me suis mis à faire un bout de map sur le thème du Japon, j'ai fait pas mal de reskins de trucks de Davesnow,

et Matth79, qui avait fait des modèles UK a mis des plaques Japonaises sur une Kia, et autres reskins.................















 
Bonsoir à tous, le Japon, suite avec des reskins de Trucks................(j'ai mis la conduite à droite et des plaques Japonaises).






 
This is really nice work. You make me jealous (in a good way not meant in a negative way). As you maybe know I am also do a virtual Japan but on a (in hindsight) too large scale. While I try to at details I also promised it had to be DLS downloadable. But your route uses a lot of nice custom made content which captures te essence of Japan (vending machines, cones, Ferris wheels etc). Keep up the nice work it also re-inspires me. BTW I think you can also post these in the Japan thread I think (just in case some people skip over the title of your thread). Anyway very nice work. :D
 
Bonsoir a tous, merci de vos commentaires, me voila déjà a + de 450 reskins pour ma map j'ai utiliser les 3/4 avec des reskins dont j'ai l'autorisation de diffusion.

Je reste sur cette page (et celle en Anglais) pour ne pas polluer les autres fils...............
:)



 
Hello,


If you continue to show these screens, I'm going to have to go on vacation to Japan!!! stunning ! thank you!!


Sincerely, Andrew
 
Back
Top