første gang med installationer

kingstars1234zx

hej. jeg har lige hentet trs2022 i dag og skal spille det for første gang. men jeg har lige nogle spørgsmål til hvordan man kommer i gang. 1. hvor finder man sit serial-nummer hende. 2. hvordan downloader man danske ting og danske tog til spillet. 3. hvad skal jeg ellers vide som ny spiller. mvh kingstars1234zx

Welcome to the Trainz forums and to TRS22 (TRS2022).

You have started a journey that will be never ending once you've got some of the basics under your belt.

Before you get too overwhelmed, we recommend you practice a bit using the tutorials. These will teach you the basics how to drive and where things are located.

There is no serial number directly in the program. This is located in your My Trainz account that you log in automatically into when you start up the program.

Assets are installed using Content Manager, which is found under the Manage Content button on the Launcher. This is the place where you not only install your content either locally but also where you install content from the Download Station (aka the DLS). There are many features, and this part of the program is quite complex and powerful. A quick check showing just content on the DLS by Danish authors reveals 872 assets available for download. In total, there is currently 675K - plus assets available for download for free use.

You can create your own routes in TRS22 by using Surveyor. Here you can sculpt the landscape add in trees, buildings, track, etc., and built your own world to suit your liking. This aspect is more or less like owning your own gigantic model railroad with virtually no limitations except your imagination and power of your computer, but before you get overpowered, I do recommend trying the tutorials first as mentioned above.

In the forums here, is a section for Danish users which will be very helpful for you.

Translated via Bing:

Velkommen til Trainz fora og til TRS22 (TRS2022).

Du er begyndt på en rejse, der aldrig vil ende, når du først har fået nogle af de grundlæggende ting under bæltet.

Før du bliver for overvældet, anbefaler vi, at du øver dig lidt i at bruge tutorials. Disse vil lære dig det grundlæggende, hvordan du kører, og hvor tingene er placeret.

Der er ikke noget serienummer direkte i programmet. Denne ligger på din My Trainz-konto, som du automatisk logger ind på, når du starter programmet op.

Aktiver installeres ved hjælp af Content Manager, som findes under knappen Administrer indhold på startprogrammet. Dette er stedet, hvor du ikke kun installerer dit indhold lokalt, men også hvor du installerer indhold fra Download Station (alias DLS). Der er mange funktioner, og denne del af programmet er ret kompleks og kraftfuld. Et hurtigt tjek, der kun viser indhold på DLS af danske forfattere, afslører 872 aktiver, der kan downloades.

I alt er der i øjeblikket 675K - plus aktiver tilgængelige til download til gratis brug. Du kan oprette dine egne ruter i TRS22 ved at bruge Surveyor. Her kan du skulpturere landskabet tilføje træer, bygninger, spor osv., og bygge din egen verden, så den passer til din smag. Dette aspekt er mere eller mindre som at eje din egen gigantiske modeljernbane med praktisk talt ingen begrænsninger bortset fra din fantasi og din computers kraft, men før du bliver overmandet, anbefaler jeg at prøve tutorials først som nævnt ovenfor.

I foraerne her, er en sektion for danske brugere, som vil være meget nyttig for dig.

On the Launcher:

Click on Start Trainz

On the lower left, click on Learn to Drive.

From Bing:

På startprogrammet: Klik på Start Trainz Nederst til venstre, klik på Lær at køre.

hej. hvordan aktivere man de danske overkørsler så de blinker, ringer, bommene går ned osv.

The grade crossings are animated when Surveyor is un-paused and automatically in Driver.

To ensure that they work properly, you need to connect your track to the track-ends and road splines to the roads, otherwise, the gates will not animate at all in Driver and the cars will drive through the trains.

Bing translation:

Klasseovergangene animeres, når Surveyor er sat på pause og automatisk i Driver.

For at sikre, at de fungerer korrekt, skal du forbinde dit spor til sporenderne og vejsplinerne til vejene, ellers vil portene slet ikke animere i Driver, og bilerne kører gennem togene.

Back