Draaischijf (turntable) en hoe kom ik op de Engelstalige site?

CAREL_RICHTERS

New member
Ik heb al eerder een vraag gesteld over de werking van een draaischijf, maar kan dit draadje niet uitgevoerd. Daarom nog maar een keer. Er bestaan ​​in TRS22 2 draaischijven (draaischijven), tw: NSW Draaitafel (<kuid2:61119:1500;5>) en 297 120ft Draaitafel (<kuid2:522774:1000056:3>).
De eerste draaischijf twee standen: 0 graden en 180 graden en 180 graden is mogelijk, maar niet de loc in een veilige richting laten inrijden en een volgende keer ophalen gaat automatisch Ik denk, dat er wel andere spoor mogelijk zijn. Daar in ieder geval het meegeleverd config.text script bestand op. zijn 24 standen opgenomen. Ik wil dan ook, dat je dit bestand moet wijzigen om de verandering in te stellen en ervoor te zorgen, dat de draaischijf te stoppen bij elke (van een aan wijzen) aansluiting. Zo was het in ieder geval bij mijn modelspoorbaan, die ik vroeger had, maar als gevolg van problemen met mijn rug heb werken. Alleen de vraag is welke aanpassingen moeten worden? Of is er een geheel andere methodiek om de draaischijf te laten stoppen bij elke van een aangesloten aansluiting?

De draaischijf heeft ook een config.text script, dat er lijkt op als het bestand van de andere draaischijf, maar de draaibrug hiervan stopt wel van de 24 aansluitpunten gebaseerd op er rails op aangesloten zijn. Dit lijkt een hele verbetering tot je na de aansluiting van rails een trein de draaibrug op of af wilt laten rijden, dan ontspoort een deze altijd . Het vreemde is, dat dit niet gebeurt op het moment, dat de trein de brug op- of afrijdt, maar als het eerste draaistel van de eerste wielen van de loc het aansluitpunt zijn gepasseerd. Dus duidelijke weergave de mededeling, dat de trein is ontspoord. Het resultaat op dit moment is, dat ik met beide draaibruggen op het ogenblik weinig kan.

De helpdesk zegt dit probleem niet te kunnen oplossen, omdat het een product van derden is. Het wordt echter standaard opgesteld in de Content Manager, zodat je zou mogen verwachten, dat zij er kennis van hebben. Dat blijkt niet het geval te zijn.

Is er iemand, die mij kan helpen en kan aangeven hoe de werking van deze draaibruggen of ten minste een zeker is?

Verder vraag ik mij af; HOE KOM IK OP DE Engelstalige forumsite?
Tot voor kort kwam ik in principe altijd op de Engelstalige site terecht en moest ik zoeken naar de Nederlandse site, maar nu zie ik bij de taal mogelijkheden Engels helemaal niet meer staan. Alles wordt automatisch vertaald naar het Nederlands door Google, ook al heb ik automatisch vertalen naar het Nederlands niet aanstaan.

Mvrgr
Carel
 
That is correct, almost all assets are made by people like you & me; and not by N3V. And so N3V does not provide support for individule assets. You can ask (like you have) here on the forums, or contact the author of the asset directly.

Verder vraag ik mij af; HOE KOM IK OP DE Engelstalige forumsite?
Tot voor kort kwam ik in principe altijd op de Engelstalige site terecht en moest ik zoeken naar de Nederlandse site, maar nu zie ik bij de taal mogelijkheden Engels helemaal niet meer staan. Alles wordt automatisch vertaald naar het Nederlands door Google, ook al heb ik automatisch vertalen naar het Nederlands niet aanstaan.

There are two drop-downs at the bottom of any forum webpage. One will switch the site to the mobile version, the other changes the language.

peter
 
Back
Top